Ako vás môžem kontaktovať?
E-mail, Telefón, Livechat
Ako môžem napísať recenziu k výrobku?
recenzie môžete pridať tu: https://www.pruzinovematrace.sk/ohodnotte-nas/#napiste-o-nas
Môj výrobok je poškodený, čo teraz?
Naše výrobky posielame vždy precízne zabalené vo viacerých vrstvách obalov, aby sa predišlo akémukoľvek poškodeniu priamo na výrobku. Aj napriek tomu, treba ale dbať na nasledovné:
Pri doručení výrobku kuriérskou službou alebo našou prepravou je vždy potrebné skontrolovať obal.
Pokiaľ je obal evidentne a vážne poškodený, je potrebné skontrolovať aj výrobok, ktorý je väčšinou v poriadku.
Pokiaľ je poškodený aj samotný výrobok, je o tejto skutočnosti nevyhnutné okamžite informovať pracovníka kuriérskej spoločnosti a naśledne aj nás prostredníctvom mailu alebo telefonicky.
Ako si môžem dať opraviť poškodený výrobok?
Poškodený výrobok je potrebné zaslať naspäť do výroby (po odkonzultovaní - prostredníctvom kuriéra alebo našou dopravou), kde ho opravíme alebo vymeníme za nový.
Aká je záruka na môj výrobok?
Na vśetky výrobky sa vzťahuje zákonná záruka 2 roky. Záruka sa môže líšiť pri niektorých špeciálnych druhoch výrobkov alebo na konkrétnu konštrukčnú časť: napr. pružinové jadro matraca a pod.
Kde si môžem vyskúšať matrac?
Matrace je možné vyskúšať si BEZPLATNE v pohodlí domova počas 30 dní od zakúpenia, ktoré máte k dispozícii. Pokiaľ by Vám konkrétny model matraca nevyhovoval, je možné ho vymeniť za iný model alebo vrátiť a my Vám vrátime kúpnu sumu.
Kde sa matrace vyrábajú?
Matrace sa vyrábajú v Liptovskom Mikuláši.
Odkiaľ pochádza materiál, ktorý používate na výrobu matracov?
Materiály pochádzajú len od popredných certifikovaných európskych výrobcov pružín, molitánových pien, matracových poťahov a ostatných sortimentov.
Sú vaše materiály ekologické?
Pružinové matrace sú spomedzi vśetkých druhov matracov z viacerých hľadísk najekologickejšie.
Všetky materiály a technológie používané pri výrobe matracov spĺňajú najprísnejšie európske normy a certifikáty.
Je možné vyrobiť atypický matrac?
Samozrejme, vyrábame najrôznejšie atypické modely a variácie podľa požiadaviek našich zákazníkov.
Ako dlho bude trvať výroba matraca?
Výroba matraca, pokiaľ nie je skladom, trvá štandardne 5-10 pracovných dní.
Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
Objednávku je vždy možné zrušiť, o tejto požiadavke je ale nevyhnutné informovať nás čo najskôr telefonicky a následne aj mailom.
Aký je stav mojej objednávky?
Ohľadom stavu Vašej objednávky sa môžte kedykoľvek informovať telefonicky alebo mailom.
Výrobok, ktorý chcem, nie je na sklade – čo mám robiť?
Ak daný rozmer výrobku nie je na sklade, objednajte si požadovaný rozmer a my Vám ho do 10 pracovných dní vyrobíme a doručíme.
Koľko stojí doručenie tovaru?
Doručenie tovaru je pre všetky objednávky nad 200€ zadarmo v rámci SR.
Pokiaľ objednávka nepresahuje túto hodnotu, cena dopravy sa určuje podľa veľkosti a váhy a konkrétneho výrobku. Štandardne by ale cena dopravy nemala presiahnuť 10-20€.
Ako dlho bude trvať, kým mi príde tovar?
Pokiaľ je tovar skladom, doručený bude najneskôr do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Pokiaľ sa jedná o sortiment, ktorý nie je skladom, doručený by mal byť do 10 pracovných dní.
Pokiaľ sa jedná o atypický výrobok, dodanie môže trvať 10-15 pracovných dní.
Ako mi bude tovar doručený?
Tovar Vám bude doručený kuriérskou službou alebo našimi pracovníkmi.
Môžem sa rozhodnúť, kedy mi výrobok doručia?
Pokiaľ máte špecifickú požiadavku na termín doručenia tovaru, je potrebné túto požiadavku napísať do poznámky v objednávkovom formulári.
Čo ak som si kúpu rozmyslel a tovar mi ešte neprišiel?
Objednávku je vždy možné zrušiť, o tejto požiadavke je ale nevyhnutné informovať nás čo najskôr telefonicky a následne aj mailom.
Doručujete tovar aj mimo slovenska?
Doručenie tovaru mimo územia SR momentálne nie je možné.
Chcem vrátiť tovar, čo mám robiť?
V prípade vrátenia tovaru je potrebné tovar ošetriť proti poškodeniu pri preprave. Pokiaľ by sa tovar vrátil poškodený alebo inak znehodnodtený a preukázalo by sa, že to nebolo zapríčinené zo strany prepravnej spoločnosti, predávajúci si môže nárokovať kompenzáciu vo forme zrážky čiastky z vrátenej kúpnej ceny tovaru.
Výrobok je preto potrebné zabaliť do pôvodného obalu, ktorý sa na prestrihnutých miestach precízne zalepí páskou alebo použiť aspoň 2 vrstvy obalového materiálu: napr. kombinácia igelit + igelit, strečová fólia + igelit, igelit + kartón.
Ako dlho bude trvať, kým mi vrátite peniaze, keď vám vrátim tovar?
Peniaze Vám budú vrátené hneď keď obdržíme a skontrolujeme vrátený tovar.
Aká je výška poštovného pri vrátení tovaru?
Výška pośtovného závisí na rozmere a hmotnosti tovaru, štandardne ale poplatok nepresiahne 30€.
Aké formy platby akceptujete?
Za tovar je možné platiť v hotovosti pri dodaní tovaru alebo prevodom na účet.